13 januari 2012

Fredag åå ännu mer snöö

Låter det som att jag är less, närå inte alls :-/
Skottade snö en halvtimme imorse innan frukost, sen iväg till jobbet...
Å inte var det speciellt bra skottat på cykelvägarna idag heller, tungt!




Men det däremot är bra träning...
Annat att rapportera är att jag faktiskt har träningsvärk, trot eller ej!
Från crosstrainer passet igår, det känns ordentligt i stoora sätesmuskeln och vaden...
Så Stefan, crosstrainer är bra för cyklister därmed, för är det nån muskel vi använder så äre stoora sätesmuskeln... Vaderna likaså!
Så idag blire nån form av gympass innan hemgång å sen en lätt lätt timme på trainern...
För att vila lördag inför T1:an på söndag...

E1 återhämtningspass

Körde alldeles precis timmen på trainern i pulszon1, lugnt å ledigt! Precis som ett återhämtningspass ska vara, får se om jag rentav ids köra ett gympass efter jobbet... Hmm!!!

Dessutom är det fredagen den 13:e idag!! Buuhuu!!!
Hoppas inget hemskt händer er!



Det vart ett gympass, men av det lite ovanligare slaget...
Jag å Danne kom på att man kunde köra ett ganska såå jobbigt pass...
Cykla 5 min, benpress 3x20 på 120 kilo och bänkpress 3x15 på 50 kilo... Cykla 5 min, magövning 2x20reps och plankan med 20 kilo på ryggen så länge man orka två gånger sedan nedvärmning 5 min på cykel... Total träningstid: 30 minuter...
Nu äre helg!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar