Rodd 1508 meter på 6:25.2 i 2:07.7 snitt 168Watt 26spm och 117bpm.
Zwift - Pacer Group Ride: Tempus Fugit in Watopia with Genie, cyklade 15km på 21:58 snittade 41,1km/h 239Watt(2,69w/kg) 127bpm och 63rpm kort och hårt tempo.
Cyklade återigen med Genie-crew i Tempus Fugit, likadant pass som i morse fast om möjligt ännu högre tempo kändes det som i alla fall extremt jobbigt!!! För mig blev det 15km på 21:04 snitt 42,7km/h 260Watt(2,92w/kg) 135bpm och 66rpm! Ett jobbigt pass, det gick inte att slappna av för en sekund då vart man ifrånkörd! Vilket jag fick erfara efter cirka 5,7km satt och fibblade med telefonen och när jag tittade upp så var jag ifrån åkt med 3 sekunder från robopacern! Det vart en vild jakt för min del 410meter på 32sek 45,9km/h 363Watt(4,08w/kg) 140bpm och 71rpm. Sedan släppte jag inte fokus fler gånger. Hade dessutom nästa bästa tjugo minuter på bra länge. 14,2km på 20 minuter snitt 42,7km/h 262Watt(2,94w/kg) 137bpm och 66rpm!