Andra rodden som igår eftermiddag kort i högt tempo! 1000 meter på 4:20.4 i 2:10.2 tempo snittade 159Watt 25spm och 111bpm!Jag började med att ansluta till Jaques-crew men kände nej, inte mitt tempo för hårt! Teleporterade ner mig till Yumi-crew neej passade inte mitt tempo, tredje gången gillt Coco-crew. Där var jag med i spets på klungan fram till 6km av mina 10km cyklade då stack jag det var ingen som hakade på! Sista 4km mestadels uppför solo tog mig 6:36 snitt 36,3km/h 262Watt(2,94w/kg) 135bpm och 74rpm. Hela passet 10,1km på 15:58 45hm snitt 38km/h 246Watt(2,76w/kg) 129bpm och 73rpm.