24 juli 2024

Trainercykling

Jag startade med Coco-crew i Paris och cyklade Lutece Express 6,60km fyra hela varv plus snudd på ett till varv från där jag kom in i gruppen. Lämnade dem på första hela varvet sen kom de aldrig ikapp var nära några gånger men varje gång vi cyklade uppför Paris Last Hill 1,05km och 1,7% snittlutning så drog jag ifrån dem. Snabbaste varvet det andra som är mitt tredje bästa 6,6km på 10:42.51 37km/h 271Watt(3,11w/kg) 139bpm och 79rpm! Jag gick på ungefär 70% av max för att hålla mig före Coco-crew och jag lyckades de kom aldrig ikapp mig trots att de hade flera som låg där framme i spets på Coco-crew och matade på men aldrig mer än en åt gången turligt nog för mig. Hade de turats om att jag jaga ner mig hade de lyckats. Framför allt en japan som la ner på sista varvet då blev det något lugnare in i mål. Som sagt hårt pass! Hela passet vart 30,2km på 51:00 snitt 35,5km/h 229Watt(2,63w/kg) 130bpm och 75rpm!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar