20 augusti 2023

Nu kommer alla inlägg på en gång...

Först rodden i morse 5509 meter på 2502.6 i 2:16.3 tempo!

På det var det tänkt att jag skulle cykla på trainerhojen med Constance - Tempus Fugit i 44 km/h! Meen så blev det inte plötsligt så började tacxd dongeln att krångla no connection kom det på displayen. Startade om datorn började trampa igen nu gick den igång men började krångla igen. Dock kom kopplingen tillbaks och jag kunde genomföra träningen efter det. Men nu har jag lessnat på krånglet! Så efter träningspass 1(4,57km) och 2(30,2km) så åkte jag till Storheden och inhandlade en Apple TV box! Kopplade in den och cyklade sedan ett testpass, så lätt det vart och snabb uppkoppling är det också! Lite nya knappar att hålla rätt på men annars flyter det på! Testpass(5,46km)!
Träningspass 1


Träningspass 2

Testpass med Apple TV
Sedan på det ett utepass när jag fått igång trainer och Zwift igen...
Cyklade upp till Färjeleden och 5 varv på intervallbanan mellan Norra och Nordanträskkorsningen.

Phuhu! Så med så blev det idag 81,33km cykel på 2:31:21 och 5506´9 meter på 25:02.6 rodd!
Veckans total!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar