28 juli 2023

Fredagens träningspass roddmaskin, trainern och landsvägshojen

Började med rodden, 5642 meter på 25:02.1 i 2:13.1 tempo!
Sen var det trainerträningen, det blev 3 pass först ett misslyckat försök att joina Coco-crew. När jag kom in i ett motlut hade jag helt enkelt inte ben att följa var helt stum i benen...

Så jag slog av cyklade 5km som uppvärmning. Därefter solocykling Tempus Fugit i 31,59km varav sista 11,5km och 16:45 i 41,1 km/h 246Watt(2,86 w/kg) 122bpm 76rpm!

På det nedvärmning Volcano Curcuit!

Efter 2 timmars återhämtning, ett utomhuspass med landsvägshojen. Startade väldigt lugnt eftersom jag kände av morgonens pass. Men på ett tag när jag cyklat norrut till färjeleden och Norra till Nordanträsk där jag körde 3 intervallpass efter intervallbanan vi har där så kom snittfarten upp från 27 km/h till 30,6 km/h som jag höll resten av passet! Cyklade ner i motvinden till Kyrkbyn via gamla bodenvägen. Därifrån till Stadsön i medvind hela vägen hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar