Fortsatt jobbigt i mina övre luftvägar med massor med slem som ska upp samt igenkorkade bihålor kör med både kortisonspray och nässkölj(2 ggr dagligen). Det blir bättre men det tar tid herregud va sakta det går. Så efter morgonens 10 minuter rodd, så testade jag nu på kvällen åter 10 minuter rodd och därefter 30 minuter trainer och ja trainerpasset var jobbigt riktigt jobbigt med en puls högre än normalt men det är att vänta. Det positiva jag kände dock ok även om det var jobbigt.
Morgonrodden
Kvällsrodden