8 december 2022

Torsdag

Roddmaskin 5005 meter på 21:45.7 i 2:10.4 tempo!

Cykelpasset vart 40km med Coco-gruppen fast som vanligt så stack vi ett gäng ifrån och cyklade solo säkert 20-25km av de 40km jag körde.

Till jobbet, gymmet och hem från jobbet! Hem vart jobbigt för det hade drevat en hel del så på sina ställen skar framhjulet hit och dit men jag höll mig kvar på hjul ingen vurpa!
Ett andra roddpass efter att jag vilat mig en stund!
Det är det här som är det bästa med att vara pancho och bara jobba 4 timmar, jag tar igen mej en stund läser en bok, dricker kaffe sedan efter en stund känner jag nu är det ok att träna lite till. Så först rodd 10 minuter därefter 15km cykel på trainern. Ett solopass där jag körde på rejält fram till 10km sedan lilla klingan fram och lätt fram till 15km.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar