20 september 2022

Kvällspass

Jupp! Inledde det hela med att testa ryggen/skuldran 10 minuter i roddmaskinen 2095 meter som kändes ok. 
På det 2 trainerpass där fokus faktiskt inte var själva träningen utan hojen och trainern. Jag hade nämligen något störande knirkande ljud när jag tog i och trampade väldigt väldigt störande. Först cyklade jag Flat Route 10,5km som avslutades med att jag satte trainercykeln i mekstället för jag fick inte bort knirket. Sen på igen nu cyklade jag Hilly Route men inte allt jag försökt hittills var verkningslöst det knirkade fortsatt och rätt så markant både när jag satt och stod upp! Nå jag cyklade klart varvet sedan tog jag fram torxnycklar för det är sådana skruvar på vevpartiet och ser man på jag kunde dra varje skruv ett knäpp till! Efter det på trainerhojen igen å drog igång i jämn hårt tempo till min lättnad så verkar det som jag hittat vad som var problemet vevpartiet var inte åtdraget ordentligt! Återstår att se om det verkligen är tyst imorgon när jag cyklar timmen... Hoppas det nu var cykeln tyst i alla fall.

Å med det så vart hastigt och lustigt dagens total hela 94,35km och 3 timmar 21 minuter och 46 sekunder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar