13 augusti 2022

Strava Gran Fondo avklarat!

Ja inte illa i motvind och kalla vindar dessutom jag klädde mig därefter arm- och benvärmare samt vindväst var det för egen del. Mötte några cyklister under mitt solo-distanspass alla körde kortärmat och enbart korta bibs. Ja i alla fall, började med att cykla kors och tvärs runt Byn, sjukhuset, färjeläget och N:a Sunderbyn innan jag vände ner mot Gammelstad via Mariebergsvägen och vidare genom Rutvik vidare upp till Ormberget sedan ner till Björkskatan igen och in mot stan via Lulsundet. Därifrån cykelvägen till Mjölkudden mot Tuna och Storheden upp till Sjukhuset en sista gång innan jag slutligen vände åter hem1


Efter passet kom så belöningen i form av Våfflor, jordgubbssylt och glass med mjölk! Efter det en kopp espresso!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar