5 juli 2022

Tisdag minsann

Jaha! Det vart lite annorlunda idag eftersom det kom åskskurar med massor av vatten lite då och då jag valde att förlägga all cykelträning på trainerhojen istället för att chansa och åka ut på ett pass. Å se precis när jag startat trainerpasset så kom det en rejäl skur! Hade jag varit ute då så hade jag spolats bort så mycket vatten kom det...

Träningen kort bara, först rodd sedvanliga 8000 meter nu något lugnare än igår mer ett moderat tempo 2:18.0! På det ett D.Draft grupp pass där jag drog ifrån övriga i gruppen utom några få som vart med mig ett tag men ensam till slut! Anslöt till gruppen igen när jag mötte dem då hade jag cyklat 10 km solo. Sista passet nu före middagen anslöt igen till D.Draft men nu gick jag så hårt på att jag drog i spets ett antal km tills alla var bort! Såg på slutet av mitt pass att D.Draft låg 2 minuter och 20 sekunder bakom mig. Detta sista pass var ett all out pass där jag gick på hårt i 40 km! 39,2 km/h 251 Watt(3 w/kg) 125bpm och 76rpm! Med det så var dagens träning till ända!






Total träningstid idag 2 timmar och 30 minuter 73 km cykelträning och 8 km rodd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar