3 juli 2022

Morgonens rätt så tuffa pass!

Inledningen på roddmaskinen var lätt men allt eftersom så steppade jag upp tempot  mer och mer! För att sluta sista femman på 2:07.9!


Därefter byte jag ut tajtsen mot cykelbyxor och klev in i cykelskorna startade Zwift och valde att cykla med C.Cadence upp på hojen och igång. Cyklade med gruppen för att komma igång fram till Hilly KOM Watopia på 900 meter där tog jag mitt eget tempo uppför backen och väl uppe var jag ensam så när som på en annan cyklist vi slog följe och matade på bra efter ett tag kom ytterligare en snabbcyklist ikapp oss så var vi tre! De andra två var grymt starka så för mig var det bara att hänga med så gott det gick vilket gick bra jag slog av med 2,5 km kvar till 40 km för nedvärmning och tackade för mig och draftingen med dessa två herrar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar