17 maj 2022

Hem från jobbet, missad signal pulsbältet men till slut Tempus Fugit

Ja hem från jobbet blev lite vart, först hem hämta sopor som skulle till återvinningsstationen efter det ner till Stadsön och handla lite och därefter hem.




På det vila en stund, innan jag strax före 15 bestämde mig för att köra Tempus Fugit och Titans Grove Reverse. Men redan efter bara några km så hade jag tappat pulsbältet, ingen signal visade det sig. Jag hade valt blåtand när jag parade det med trainern... Måste ha varit det då! Stoppade cyklingen sparade och började om nu parade jag pulsbandet med ant+ å se nu hade jag signal hela tiden. 


Så på igen men nu valde jag att inte vända om och cykla Titans istället drog jag igång direkt med 6 stycken 4 minuters intervaller med 1 minuts vila mellan varje intervall! Medeleffekten vart 279Watt(3,4 w/kg) med snittpulsen 131bpm! Det där kändes jobbigt vet inte när jag kört intervaller där är kroppen min inte redo riktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar