22 februari 2022

Förmiddagens pass

 

Jag valde att gå ut löst och öka efterhand det blev ett kort men bra pass! Ville inte ro mer än så nu får se om jag kör något liknande i eftermiddag.



Sedan var det tänkt en timme på trainerhojen men något hände efter lite drygt 41 minuter det började lagga något så fruktansvärt sen så låste sig Zwift! Ridå! Så passet var kortare än tänkt men jag fick med mig i stort sett de höjdmeter jag tänkt för detta pass.



Ja va fasen jag körde ett komplementerande pass eftersom det inte gick som det var tänkt på det första nu efter omstart av datorn så gick allt som det skulle. Titans Grove både Reverse och Forward här körde jag starkt på Titans Grove Reverse KOM femte bästa tid 2:22 23,1 km/h 322 Watt(3,7 w/kg) 140 bpm och 62rpm! Samt att jag på Titans Grove Southbound 8,82km hade tredje bästa tid 15:41 33,8 km/h 253 Watt(3 w/kg) 130bpm och 76rpm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar