5 september 2021

Statusrapport från trainern!

Mmm! Efter morgonpasset så tog jag några bilder på mina ben först det sargade högerbenet vars hud är skadad och ömtålig(syns inte på bild skadorna är på framsidan) för resten av mitt liv, att jag dessutom har ont i både fot- och knäled i stort sett hela tiden är ju något som jag vant mig vid men ok är det inte. Nåväl, vad jag märkt nu sista tiden på cykel är att mina ben börjar vara lika starka! Glädjande minst sagt det innebär att min muskelmassa i högerbenet är på väg att vara återbyggt!


Höger ben


Vänster ben

Annars så kör jag mina solopass som vanligt och kryddar dem med hårda trainerpass när andan faller på vilket den gjorde imorse. Var ligger jag idag effektmässigt är givetvis inte i närheten av den form jag hade innan olyckan från 315 Watt i FTP till nuvarande 266 Watt! Men jag är glad att jag kan cykla överhuvudtaget med tanke på de skador jag fick. Knät är till och från inte ok så jag får utgå från det när jag ska träna som tur är så är det sällan jag har smärta när jag cyklar det är annat när jag ska gå, springa går inte alls återstår att se om jag överhuvudtaget kommer att kunna springa. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar