2 juni 2020

Åtta veckor utan något tecken på infektion i materialet eller benet!





Ja så har det gått 8 veckor utan något tecken på någon uppblossande infektion i benet. Lite granna klackarna i taket! Jag hoppas det fortsätter så har pratat med min infektionsläkare idag som sa att det trots allt inte är säkert att inte infektionen kan blossa upp igen, skulle den blossa upp så måste jag operera bort materialet i benet. Ska prata med ortopedläkare nästa vecka, få se vad han har att säga och om jag kan få svar på några av mina frågor. Fortsätter kämpa på med allt vad det innebär.
Det positiva som hon infektionsläkaren sa var att mina värden var bra och inte tydde på någon infektion i kroppen så blodproven slutar jag med från och med nu. Ja sedan att jag går så på benet främjar givetvis fortsatt läkning, tränar på trainer och några försiktiga cykelpass utomhus när det är riktigt bra väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar