4 juli 2019

Nya framsteg

Hoppla! På dagens träning har jag först gått med gåbordet en runda runt rummet därefter skiftat till rullator och gjort ett varv med den också lättare helt klart att hantera. När fysioterapeuten trodde jag var klar så ville jag även testa på kryckorna. Det vart skakigt en anings aning bara. Helt klart något som får vänta ett tag till då. Men nu närmar sig hemgången från ortopedkliniken med stormsteg. Jag hoppas på någon gång i helgen. Ja förutom det så har jag börjat röra höger ben i sängen dvs böja knät sträcka knät. Fysioterapeuten mätte upp rörligheten till 60 grader.

2 kommentarer:

  1. Härligt höra, var det inte några andra skador du fick också, eller har dom läkt redan?lllll

    SvaraRadera
  2. Skulderblad läker av sig själv vid operationen upptäckte opererande läkare att både fot- och knäled var hela men området mellan väldigt sönderslaget så många skruvar. Därav vart dommen 3 veckor innan jag får börja belasta foten istället för 12 veckor.

    SvaraRadera