1 juni 2019

Sa Pobla Tur och Retur!

Eller som jag vill kalla den Vassvägen, nu med en medvindsförning till Sa Pobla sedan runt byn innan jag cyklade samma Vassväg tillbaks till Playa de Muro. Så fort jag cyklat genom rondellen och lämnat den rätt så intensiva biltrafiken bakom mig så satte jag händerna i bocken och matade på ända fram till fiket i Sa Pobla!
 
Det vart 8,66 km på 13:01 vilket gav 39,9 km/h 130(79%) bpm och ungefär 310 Watt(3,6 w/kg)! Men jag har varit snabbare som synes detta var min sjätte bästa tid snabbast var jag visst 2015 då jag körde samma sträcka på 12:02 nästan minuten snabbare än idag men men jag är grymt nöjd med dagens tid.
Med det så har jag idag fått ihop 3:28:41 och veckan är nu uppe i 14:14:44!
Passet i Relive!
Månadsutmaningen för juni månad har jag satt till 66 timmar,
Har som synes kommit en bit på väg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar