5 juni 2019

Arta tur och retur


Ja så vart det slätåkning till Arta efter MA-13 och vänd inne i första rondellen i Arta å så åter tillbaks till Playa de Muro! Där jag för fjärden gången fick uppsöka Huerzeler för att få justerat framväxlen som inte gick bra alls till och med slog över från stora kakan fram till lilla när jag var på näst lättaste växlen.Har tänkt om och kör inget eftermiddagspass idag laddar istället för en tidig start mot Sa Calobra imorgon bitti.
Veckan uppe i 8:27:57 och månadsutmaningen 13:43 21% av de planerade 66 timmarna för juni månad.
Dagens pass i Relive!
Just det vet inte om jag nämnt det men mina besvär med bihålorna och luftrören helt borta nu sedan några dagar här på ön, inga som helst problem med det längre. Hoppas nu det håller i sig när jag kommer hem också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar