5 maj 2019

Morgonpasset


Jupp! Benen inga problem lårmuskelkänningarna är som bortblåsta. Gick från 39-21 till 39-19 lite hårdare i 29 av 32:30 minuter. Gick ner på 53-11 i 3 minuter på näst intill max för att kolla djupandningen och lungorna och nix de är inte bra. Jag får fortsatt ta det lilla lugna för när jag kom upp i riktig djupandning så började jag rossla. Det återstår säkert en 4-5 dagar i bästa fall innan det är så pass bra att jag kan börja gå på tungt bara att se tiden an och träna smart till dess.
Vädret då, ja tur att jag inte hojar ute för det är rent deprimerande att se snööö imorse när jag klev upp! Jodå så att... Lika varm och go som april var i stort sett hela månaden lika kall har maj börjat å ser ut att fortsätta så några dagar till också... Suck!
Men nu äre ju snart bara 3 veckor till Mallorca, just saying!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar