16 maj 2019

Djävla förkylning att vara envis


Ja rent av som synden när man tror att man är på väg att bli bra så blir man sämre igen, det var då själva fan att bli fri eländet!!! Jag får helt enkelt tat lugnt till dess att det ger sig. Först vart det 40 minuter på trainerhojen innan frukost sedan runt 26 minuter utomhus till jobbet i skönt men lite kallt väder och snörvlande och snor som rinner hela tiden.
Någon sa att han kände av pollen och det kanske kan vara en del av förklaringen så jag har sedan igår börjat medicinera mig mot det. Min förhoppning är att jag ändå ska vara så pass pigg att det går att hoja på Mallorca annars blir det ju en stor missräkning. Nu endast 12 dagar kvar tills vi är på ön.

Som sagt först NYC 2 varv Park Perimeter Loop Banner to Banner i för mig väldigt lugnt tempo.

Därefter frukost och sedan iväg för pendlarpasset till jobbet, nu var jag som sagt inte så pigg så det fick bli ett lätt pass och premiär för nya cykeldatorn Garmin Edge 1030!
Skiljer en del i menyerna så jag får lära om en del av de funktioner som finns att tillgå och det är massor det.
Pendlarpasset till jobbet i Relive!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar