18 februari 2019

Morgonpasset till jobbet

Mmm som ni kanske märker inget trainerpass, jag var för trött kom i säng väldigt sent så det vart sovmorgon och fika innan pendlarpasset till jobbet tog vid. Sedan så tänkte jag testa ett nytt koncept vända på kuttingen så att säga, först pendlarpasset till jobbet sedan pendlarpass från jobbet och därefter ett trainerpass troligen blir det ett kvällspass eftersom jag dessutom ska hinna med att klippa mig hos min frisör i stan. Fick ihop dryga milen till jobbet på drygt 32 minuter. Yrsnö och vindar på mellan 6-11 m/s men tack och lov inte speciellt kallt -3 grader enligt cykeldatorn.

Morgonpasset i Relive!
Update!
Nja nu blire nog raka spåret hem innan middagen därför att det vräker ner snö och ska så fortsätta. Jag förutsätter att snöröjningen inte kommer att hinna med den mängd som nu faller ner. Så det blir troligtvis ganska jobbig raka spåret hem cykel efter jobbet...
Vilket då innebär att jag har annat förutom middagen klippningen och kvällspasset att ta hand om därhemma nämligen snön! Jaja bara bita ihop och jobba på då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar