23 januari 2019

Hem från jobbet hämtat trainer fixat middag skruvat ihop trainer tränat!

Uppvärmning inför kalibrering av nya trainern

42 minuter paceat känna på pass
Phuhu!
I den ordningen. Inget speciellt men den går jämnt som faan nytrainern. Ett rätt skönt ljud från den plus kedjans lätta rassel. Återstår att se hur den känns i race när jag nu deltar någon gång. Ja effekten ja den är definitivt verklig nu inga drömwatt utan när jag tog i som mest så kom jag upp strax över 4 w/kg! Men det var svinjobbigt så nog är det riktiga watt alltid. Skriver inte mer idag för sent nu jag vill bara ta det lugnt varit igång sen jag klev upp tränade jobbade på som fan på jobbet hem  ja å stressa på med det som står inledningsvis i rubriken för att hinna få upp nytrainern och  slippa oljud och vibrationer. Fick därmed ihop 2:27:36 idag det ger 6:03:07 för veckan så här långt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar