17 december 2018

Måndagmorgon

Först 40 minuter trainer sedan ombyte av kläder och frukost innan jobbpendlingen på 3,6 km jättelångt alltså! ;-)
4 varv med stegrad belastning varav tredje varvet var det som gick på hårdast! Jag fick ihop 285 watt(3,4 w/kg) på det varvet.
Efter fikat så var det utomhuscykling i -8 grader till jobbet, fast det nu bara var -8 så kändes det kallt men så var jag frusen och trött. Kom i säng senare än det var tänkt igår så allt gick mycket långsammare idag men nu äre bara 5 arbetsdagar kvar innan jag sedan är ledig fram till den 2 januari 2019.

3 kommentarer:

  1. tidig morgon igen för dig mats, var skönt ute tyckte jag, klart bättre än förra veckan......

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte det var kallt jag men så är jag extremt köldkänslig... Fler på jobbet som sa: Va skönt det var ute!
    Tyckte inte jag... Du är stark som cyklade så pass långt imorse Stephan

    SvaraRadera
  3. Gick bra tycker jag. Lite kallt om händerna på slutet. Väldigt kall om händer och fötter.

    SvaraRadera