7 november 2018

Hem från jobbet via färjeläget och gamla Byn!

Mmm först cyklade jag upp till Färjevägen väl där så körde jag två gånger ner till Färjeläget och upp igen sedan åter till bondgården vid 97:an innan jag vände åter till Färjevägen en gång till. Därefter tillbaka mot byn och hemmet ner till cykelvägen innan jag vände upp igen hem! Någon kanske undrar varför jag håller mig kring färjevägen så mycket det är för att det är så lite trafik där man behöver inte vara på sin vakt hela tiden som det är om man körde neråt Stadsön till runt 16-tiden då är det som värst där, på morgonen helt tomt så då fungerar det att cykla där dårå :-) Som synes liite drygt 22 km på 1:01:46! Jag fick ihop mina planerade 2 timmars träning utomhus för dagen och behöver därmed inte köra nått trainerpass idag vilket känns perfekt vill låta kroppen vila från några som helst påslag ett riktigt bra återhämtningspass. Lite kallare nu hem från jobbet -3 grader rentav. Veckan uppe i 6:02:27 och månadsmålet 14:37 vilket är 27% av de planerade 55 timmarna. Nu är snart dubbdäcken inkörda uppe i 309,49 km med dem :-)
Passet i Relive!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar