1 juli 2018

Distanspass

Ja så var veckans distans/Uthållighetspass avklarat det vart 170,90 km som avklarades på 5h28min! Rejält trött sista milen då kändes det att kroppen var tömd på energi men med en bra känsla stark stark stark! Så med lite mat innanför västen så känns det nu så där direkt efteråt riktigt bra. Jag har blivit mycket starkare tål att ligga å mata på i motvinden även. Det var konstant motvind sista 2 timmarna hem. Danne var stark hjälpte till med dragjobbet de 9 milen vi cyklade tillsammans från min femte mil till den fjortonde ungefär. Så de första fem och sista tre fick jag klara mig själva. Målet för distanspasset för egen del var runt 5,5 timme och det vart ju nästan på minuten där. Så klart godkänt och dessutom ingen, säger det igen INGEN punktering!!! Vafalls! ;-)
Ett hyfsat hårt pass ändå hade 252 i TSS!

Så här kommer återigen för ovanlighetens skull vad det gäller mig en bild från passet. Jag å Danne vid matstoppet i Bredåker!
Å med det så är veckan till ända det vart totalt
Nästan 16 timmar cykel 15:43:26 totalen uppe i 17:23:36! Det är jag väldigt nöjd med.
Juni månads total uppe i strax över 71 timmar, undras om det inte är ett personligt rekord rent av!!!
Passet i Relive!

3 kommentarer:

  1. Bra pass det där 👏👏👏👏

    SvaraRadera
  2. Tack! Ordentligt trött sista två milen hem...

    SvaraRadera
  3. Förstår det. Härligt väder - vinden.

    SvaraRadera