27 juni 2018

Satan i gatan!

Va det blåste imorse!!! 6-12 m/s säger SMHI jag säger 12 m/s västlig vind hela tiden det var konstant orkan rätt upp i nyllet! Jag cyklade ner till Storheden det gick undan det utan att anstränga mig snittade jag 33,3 km/h de 5,5 km:arna fram till vändet men djäklar när jag vände vilken motvind jag fick kämpa mig upp till färjeläget snittade 27,8 km/h där men sen vart det fri fart igen! ;-)
Sista 5,74 km:arna flög jag fram! För övrigt en ynka sekund från pers på segmentet upp från färjeläget till 97:an 1:42 mot 1:41 ;-)
Så med det var morgonpasset inräknat det vart totalt 26,09 km på 50:31 98 hm 31 km/h 202 watt och 75 rpm i kadens!
Samma vindförhållanden när jag ska hem så jag får se hur långt hur länge jag kör idag. Veckans total uppe i 4:31:57 och 141,37 km. Månadstotalen nu uppe i 59:55! Det saknas alltså 5 minuter till 60 timmar cykel denna månad, bra kört Mazze! ;-)
Passet i Relive!

2 kommentarer:

  1. Tack Stephan! Phuhu det vart jobbigt! Jag kände definitivt av gårdagkvällens tuffa pass imorse plus att jag var rent av trött! Ska bli skönt med semester nästa vecka!!!

    SvaraRadera