23 juni 2018

Phuhu så jobbigt då!

Mmm jag körde ett entimmes pass med Danne! Å det gick på hårt riktigt riktigt hårt på det andra varvet då maxade ut allt precis allt vi hade i ben lungor och hjärta! Fy fan så slut jag var efter det varvet nedvärmningsrutten var skitjobbig eftersom det tog lång tid innan pulsen kom ner till normal nivå igen. Vi valde att köra London och banan Greater London Flat som mäter 11,65 km. Som sagt en riktigt bra uppvärmning innan vi slog på fullt ös på det andra varvet! Ja jisses gjorde varvet på 15:33 vilket gav 45 km/h 404 watt(4,8 w/kg) 145(88%) bpm maxpuls 153(93%) bpm och kadens 78 rpm.
Jag snittade 150(91%) bpm sista 8 minuterna nu snackar vi all out effort! Satan va jobbigt det var, men sjukt nöjd nu såhär efter passet 112 i TSS för passet säger allt, stenhårt.

Bra VO2 max intervall om än något lite lång men bra trots allt. Om nu bara vädret är med mig imorgon så kör jag distans/uthållighet utomhus just nu ser det ljust ut i alla fall.
Veckan uppe i total 12:15:18 med styrketräningen inräknad enbart cykel 10:45:04. Målet för månaden om 60 timmar cykel nu uppe i 50:52 vilket är 85% av målbilden lite drygt 9 timmar att trampa in på en vecka som är kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar