25 juni 2018

Måndagmorgon

Sov verkligen gott inatt å när väckarklockan ringde så ville jag inte kliva upp... Skönt att det bara är 1 vecka till semestern nu. Seg kropp och knopp så jag tog det lilla lugna till jobbet imorse. Sen så såg jag att jag med det nybyggda DT Swiss RS 585 hjulet med powertap-nav på lite drygt en vecka fått ihop de 50 mil som krävs innan ekrarna måste efterdras det går fort ibland ;-)
Alltså behöver jag åka förbi Jorma och få det gjort innan jag kör något mycket mer mil med det hjulet, ska försöka få tag i honom och kolla om det skulle gå att få gjort idag efter jobbet.
Passet till jobbet blev ett återhämtningspass.

Mest troligt samma lika i eftermiddag hem från jobbet kanske ett tidigare avslut om det går och jag får tid hos cykelmeken.

Update!
Det blir imorgon tisdag direkt efter jobbet som jag åker till Jorma å får efterdraget DT Swiss hjulet. Hade funderingar på att ansluta till lagtempoträningen med CK Sävast men kommer troligen inte att hinna med det men osvuret är bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar