26 juni 2018

En hektisk tisdag



Mmm! Det började med att jag klev upp packade trunken och cykeln i Subarun därefter en snabb frukost för att vara på jobbet så tidigt som möjligt. Ingen morgonträning idag utan bil till jobbet. I eftermiddag avslut från jobbet klockan 14.30 om det går för direkt avfärd mot Råneå och Jorma. Efterdragning av ekrarna på det nya bakhjulet samt ett utlåtande om originalhjulen som var de som gav ifrån sig ett klonkljud när jag körde med dem. Förhoppningsvis har Jorma hittat orsaken till detta klonkande. Nå efter det ska jag om jag har tid ta mig till Boden och punkt 49 för att vara med på lagtempoträningen till Seletkorsningen samling klockan 18.00 fick ett ok från CK Sävast att vara med å trampa fort hur fort det visar sig men jobbigt lär det säkerligen bli, Danne ska visst också trampa fort men det där är ju något vi två verkligen gillar ;-) Å har jag gott om tid så har jag till och med hunnit äta något innan träningen men det är nu mer osäkert. Ja så ser min hektiska eftermiddag denna tisdag ut.

Update!
Beslöt mig för att köra ett roddmaskinspass innan lunch eftersom det inte i det stora hela påverkar benen som jag vill ha fräscha till ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar