17 november 2016

Sovmorgon!

Rentav! Vaknade utan väckarklocka 06.11 det är sovmorgon för mig det :-)
Käkade frukost och tog faktiskt bilen till jobbet eftersom jag inte hann med bussen som gick 6.25 och det var fortatt snorhalkigt så ingen pendlarcykling till jobbet för min del. Jag kände av halkan i varje korsning där man skulle sakta in abs:en fick jobba... Så det vart krypkörning till jobbet.
Blir troligtvis ett gympass i form av antingen roddmaskin eller styrketräning har inte bestämt mig ännu det får ge sig när jag väl är på plats i gymmet. Sedan ett cykelpass antingen före eller efter middagen beror lite på hur länge jag ska cykla.

2 kommentarer:

  1. Om det inte händer något extremt längre fram i linje kommer 6.11 aldrig bli sovmorgon för mig. Sovmorgon - ja då tänker jag kanske 10.00.... Dagar med arbete där jag tvingas ha väckaren före 07.00 är inga bra dagar.

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Se där! Där är vi väldigt olika...

    SvaraRadera