11 november 2016

Morgonpasset och morgonkaffet



40 minuter på trainer i garaget valde att inte köra med Zwift utan direkt med Garmin 800:an mot trainern det skulle jag inte gjort fick helt galna hastighetsvärden från 800:an??? Den tyckte att jag efter 30 minuter på lågkadens runt 60-70 RPM hade en snittfart på 46 km/h! Yihaa!
Så nä det blev till att lägga in passet manuellt imorse :-)
Som blev så här, 40:04, 111(67%) BPM, 223 Watt, 80 RPM! Under de 30 första minuterna hade jag nog 60-65 RPM i snitt var på nedvärmningen som den högre kadensen kom lätt som en plätt!
Nu på jobbet och första koppen espresso, ahhhh!

2 kommentarer:

  1. Har märkt det också om man kör trsinern mot cykeldator stämmer inte hastigheten alls då är man snabb😅😅😅😅

    SvaraRadera
  2. Jodu! Jag kollade inte förrän jag kört 30 minuter såg då att jag var uppe i 76 km/h och hade cyklar närmare 45km! Hehehe! Det blir att montera Garminpedalerna så fort jag känner för det. Tack o lov så funkar ju Zwift och trainern om än med nog så hög effekt!

    SvaraRadera