6 november 2016

Endurance ride 2 hours

Stod det i planeringen så då blev det så. Jag valde att köra ett pass via Zwift och Watopia!
Fortfarande en del att lära märker jag, bland annat när det kommer upp vänster-, höger- och raktframpilar på skärmen, då ska man trycka på piltangenterna för den väg man vill ta i korsningen! Hehe! Annars kör cyklisten som den vill :-)
Sen äre en massa chat under tiden man cyklar, fattar inte hur folk orkar eller ids jag är så koncentrerad på att cykla i rätt tempo och så vidare så det där får vara för min del ;-)

Endurance ride 

Passet var för övrigt rätt jobbigt som synes hade jag två längre klättringar den första på strax över milen och den andra dryga 6 km! Det var jobbiga metrar idag men uthållighet så det räckte och blev över rent av! :-)
2 timmar 1123 hm 124(75%) BPM maxpuls på 148(90%) BPM 288 NPower watts(88%) TSS 155,1!
Nu trött nu vila nu äta...



Så var veckan klar,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar