24 oktober 2016

Ny vecka nya insatser

Börjar med trainerträning till en början i alla fall, för blött för mig ute regn sedan igår kväll som ska fortsätta fram till midnatt onsdag om klart.se får rätt i sina prognoser. Så det blir trainerträning och ren pendlarcykling i regnställ till och från jobbet då, raka spåret till jobbet.

30 minuter på 268 watt
Nu körde jag på i 30 minuter med stegrad belastning från 10 till 30 minuter körda. Där jag hade följande på andra tian, 125(76%) BPM och 278 watt(3,20 w/kg) på den andra tian hade jag 138(84%) BPM och 318 watt(3,66 w/kg) sista fem minuterna snittade jag 141(86%) BPM och 325 watt(3,74 w/kg)! Kort men rätt så jobbiga sista tio i alla fall.
Blir ett längre och inte lika hårt pass i eftermiddag efter jobbet, siktar på åtminstone timmen då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar