17 oktober 2016

Förlängt morgonpass

idag. Fast jag kom ut liite sent var på g redan 5.50 men när jag skulle iväg så lät det som faan ifrån framhjulet, något tog i!
Ahhhh fram med nyckel ur ryggan in i garaget kolla kolla kolla, till slut såg jag att jag hade glömt dra fast framhjulet rakt när jag skiftade till vinterdäck igår kväll, suck! Drog om snabbkopplingen å så var det problemet löst. Ut igen å nu gick det bättre, blev en tur ner till Stadsön och upp till Kyrkbyn åter till Byn via gamla Bodenvägen vidare ut till Färjeläget därefter åter förbi Kläppen och runt Sjukhuset innan jag var klar med träningen.

Morgonpasset till jobbet
Det vart nästan 24 km och nästan 1 timme, 218 Watt(2,53 w/kg) :-)
Väldigt nöjd med passet faktiskt! Siktar på ett längre pass i eftermiddag eftersom jag bara har 5 dar denna vecka att träna på, tänkte köra minst 1,5 timme då men den som lever får se. Allt kan hända... ;-) Slut på floskler nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar