10 oktober 2016

Dubbelpass nu på morgonen

Ja först ett trainerpass om 45 min där jag värmde upp 10 minuter sedan 30 minuter på 280 Watt(3,26 w/kg) 128(78%) BPM 99 RPM.

30min@280watt
Sista tio öste jag på rejält, till och med så att det brände ordentligt i lungor och ben sista fem innan nedvärmningen om 5 minuter. Var inte igår jag körde så pass hårt!

10 min@319Watt(3,71 w/kg) 
Nå efter det frukost och ett pass till jobbet om 28 minuter. Rätt skönt måste jag säga hela 5 grader ute och när man dessutom har vinterbibs och jacka så är saken biff! ;-)
Höll till min förvåning hela 30 km/h tyckte inte jag tog i så speciellt mycket...

Till jobbet 
Få se vad jag hittar på för roligt på eftermiddagspasset då. Man får vara glad att det fortfarande är racerväder ute faktiskt. Trainerträningen vissa morgnar kör jag för att dra nytta av att jag är uppe före tuppen och det är för mörkt för att hoja ute den tiden. :-)
Det räcker att det blir fuktigt och minus så är racercyklingen över för i år... Om jag inte slösar bort tid i Arcushallen vid något tillfälle men jag tror inte det, i övrigt hybrid- och trainercykling fullt ut vankas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar