2 september 2016

Svartbyrundan extended version

Ja så blev det jag förlängde rundan med några mil genom att cykla vidare till Flarken efter Ängesbyvägen. Därifrån vidare till Syden och Mjösjön för att åter komma in till Boden innan jag svängde upp mot Norra Svartbyn igen, därifrån till Sävastrondellen och in på gamla Sävastvägen ut till 97:an och hem till Byn! Slapp dessutom regnet även fast jag såg en hel del rätt mörka moln uppåt Boden till, men nee inget regn i alla fall.Till skillnad från i morse då det kom rikligt!

Svartbyrundan extended version
Ner från Norra Svartbyn hem till Byn sista 26 km:arna snittade jag 35 km/h 128(78%) BPM 246 watt(2,89 w/kg),

Snabbaste delen av passet är dock detta, gick ned på tyngsta växeln och matade på ordentligt till Flarken!





Sådär ja veckans totala träningsmängd är



Å till sist tid i de olika fartzonerna,

Återstår någon form av distans imorgon jag har faktiskt inte bestämt mig för vad får se vad som känns mest lockande. Vart och när jag startar beror till stor del på vädret faktiskt som prognosen just nu ser ut så verkar det bli start runt 10-11 snåret då det ska vara cirka 10-13 grader varmt och sol! Jag kör på det vart får jag se senare...

1 kommentar: