13 september 2016

Eftermiddagspasset

Hemma efter ett rätt skönt höstpass!
Började med att dra av ett pass på roddmaskinen i gymmet, 12:58 på 3014 meter! Sedan snabbt ut och dra igång cykelpasset som vart rätt bra ändå, jag körde på hårt under 3 avsnitt.
Dessa var

1:a intervallen

2;a intervallen

3:e intervallen
Som synes 3 avsnitt där jag gick på hårt! Ganska jämt puls- och effektmässigt! Hastighet och kadens varierade dock något! Lite beroende var jag befann mig. Men genomgående var det i medvind som jag öste på rejält! Sedan struntade jag i om jag befann mig på platten, nedförs eller uppförs :-)
Fick ihop drygt 12 minuter hård träning av de total 48 minuterna.

Hela passet
Körde på rätt bra när jag inte "öste på" också eftersom jag har ett totalsnitt på 32,9 km/h över hela passet om 26 km!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar