Det innebar att jag inte hade någon sträcka eller hastighet de första 3,2 km:arna som inte heller syns på loppet! Den officiella tidtagningen sa 14:15,7 snittfart på den tiden blev trots allt 42,1 km/h!
Det får jag vara nöjd med i det regnblöta underlaget samt att jag faktiskt inte tog det så allvarligt ikväll. Utan effektmätare är det svårt att pace sig rätt utan att gå på rött! ;-)
Jaja som sagt nöjd med loppet i alla fall.
Här tiderna på alla som körde rekordmilen!
![]() |
| Rekordmilen 160809 |
Nya tag nästa tisdag då sista rekordmilen för den här säsongen körs som samtidigt blir DM!
Då måste jag ha bättre koll på grejerna å köra utav bara h-vete!!! :-)
