26 augusti 2016

Eftermiddagpasset

vart ett rätt så hååååårt pass!

Eftermiddagspasset upp till Boden
Jag behövde köra ur mig en massa frustration som fanns i kroppen. Högst personliga sådana. Danne valde att slå av å låta mig köra själv jag öste på så ini h-vete på ren skär ilska!
Det var tydligen bra tändvätska för det är inte ofta jag kört Sävastmilen så här snabbt ensam med linjehojen, 14:28, 41,4 km/h, 293 watt(3,47 w/kg), 138(84%) BPM maxpuls på 154(94%) BPM och kadensen på 83 RPM!


Snabbaste delen 9 km vart det, 41,6 km/h, 142(87%) BPM, 312 watt(3,70 w/kg) och 84 RPM i kadens!

Jag valde att cykla upp till Boden och vända ner vid helikoptern och åter till Byn via Sävast och 97:an. Bra så! 5 mil i ett håårt tempo, kändes bra att få blåsa ur sig en massa frustration.
Nu bara rast vila! Imorgon trainer, det ska regna hela djäkla dagen å söndag distans om prognosen håller i sig.

3 kommentarer: