22 juli 2016

Morgonpass med två ansikten och en räddare i nöden!

Mmm! Men först! TACK JAN-E!!!!
Min räddare i nöden, det är nämligen så att Jan-E från Sävast har just precis Elite San Remo cykelhållare som klarar upp till 80 mm breda takräck! Jag får låna hans två ställ så jag kan andas ut!!!!!! Phuuuu! Höll andan ända sedan igår kväll! ;-)

Elite San Remo Racelock!
Om fler funderar på dessa så var uppmärksam på att det finns 2 modeller, en billigare utan lås och denna ovan som man kan låsa något dyrare dock!
Morgonens pass då. Ja jag har racekitat klart Vengen nu så det sitter Planet X 50 mm högprofiler samt Garmin Vector 2s effektpedaler på linjehojen!

Snabb värre ja det får vi se!
Morgonens pass kort å hårt som planerat! Å det vart hårt!
Körde segmentet till jobbet på ny bästa tid!

Yihaa! En ny bästa tid minsann!
Det gick som på hååårt! 11,3 km på 18:26 ger 36,9 km/h 138(84%) BPM 322 Watt(3,75 w/kg) samt 86 RPM i kadens!
Men när jag kom fram till jobbet så upptäcker jag att jag glömt få med mig passerkortet in till sjukhuset och vår avdelning... Suck! Hämtade andan en stund sedan upp på hojen igen och cykla raka spåret hem igen för att hämta nämnda passerkort! Det blev alltså ett pass med två ansikten :-)

Morgonpass till jobbet hem igen å så tillbaks till jobbet
Hann precis in till klockan 07.00!!!

2 kommentarer:

  1. Du har köpt lite fart??? Snyggt. Cykel har kommit hämtar upp den i morgon

    SvaraRadera
  2. Ja du de här hjulen köpte jag förra hösten men premiärar på dem först nuu... Inte ofta jag kör linjelopp med andra ord men imorgon ska det bli av ;-)
    Ny cykel med andra ord, grattis!!

    SvaraRadera