21 juli 2016

Biig Problem!!!

Är det någon som har 2 cykelhållare för takräck som är 70 mm brett att låna/hyra ut i 2 veckor?
Ja så här är det, suck!
Jag måste ha cyklarna på taket för att rymma allt annat i bilen inkl. mig själv och dottern med bagage hjul mm mm. Nå nu kommer det, mitt nya Subaru takräck ser jag är nu när jag tänkte montera cykelfästena på takräcket är 70 mm brett!
Både mina två Thule cykelhållare Outride och även mina två Velomann klarar max 50 mm breda takräck!


Dessa original takräck är alltså 70 mm breda!!!
Har alltså takräck men inga cykelhållare som passar??? :-(
Någon???

Update!

Tror att jag kan ha hittat en cykelhållare som passar till mitt nya takräck, Elite San Remo den verkar ska klara 80 mm breda takräck!
Återstår att se om jag hinner få tag i 2st. till senast tisdag nästa vecka när jag ska åka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar