30 januari 2015

Värsta snöovädret någonsin!



Ja i min bok alltså! Kan inte i vuxen ålder komma ihåg att jag sett såå mycket snö på så kort tid! Det måste vara något av ett rekord alltså!!!
Runt 2 - 2,5 timme spenderade jag totalt sett i går ute med snösläden. Sista passet startade 21.30 och varade närmare 1 timme. Börjar rent av vara så stor mängd att det börjar vara fullt både på framsidan och baksidan av huset. Idag ska jag dels jobba, hinna med ett 2 timmars träningspass samt få undan snön också. Måhända för den ligga kvar till på lördag då vi ska få ett uppehåll vet ni vad...
Återstår att se hur det blir med det.
Jag tror faktiskt jag ställer in dagens 2 timmars pass har precis avverkat 1,5 timme ute i snösvängen... Shit pomfritt! Va snö det har kommit det är inte klokt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar