5 december 2014

Easy ride



Enligt planering. Jag kunde tyvärr inte testa nya vinterskorna glömde beställa spd klossar till dem. Orkar inte börja flytta över från sommar mtb skorna  det får vänta till dess jag varit förbi xxl eller nått! I alla fall ett varmt å skönt pass idag. Fick testa nya underställsbyxorna och buffen de kommer att hjälpa till med att försöka hålla mig varm på turerna i vinter...
Kan meddela att allt passade perfekt det finns plats för extra sockar i vinterskorna, phuhu! Skoöverdragen i neopren sitter tajt å perfekt!
Easy ride
Fick ihop 30,40 km, 1:18:59, 203 watt, 127(75%) BPM och 74 RPM i kadens.
Nöjd med dagens pass eftersom jag först inte tänkt cykla alls men så blev det så här mest beroende på att jag slutade tidigare från jobbet idag. Så det fanns lite tid innan mörkrets inbrott.

Update! Så nu är vintercykel skorna redo för användning(var förbi den där nyöppnade affären) vilket troligen blir imorgon då jag tänkt försöka mig på ett långpass med start 09.00!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar