10 december 2014

Dubbelpass



Ja först styrketräning på gymmet på jobbet sedan 45 minuter after weights på  trainern när jag sent om sider kommit mig hem på pendlarhojen i halkan som var svår som bara den. Klarade mig med darr på ribban hela vägen hem. Sedan hämtade jag posten från brevlådan när jag står metern ifrån garagedörren så slappnar jag troligen av å va händer då? Swosch! Så ligger jag på rygg slog skallen i soptunnan på nått sätt! Tur det inte var nått ömtåligare bara... ;-)
Nå med upp- och nedvärmningen vart styrketräningspasset ganska exakt en timme på det cyklade jag som sagt på trainern i 45 minuter i pulszon 1 after weights kallar trainingpeaks det. Mmm! Det gick faktiskt fort de där 45 minuterna  trots att jag knappt tog i alls. Tror faktiskt jag fick trampa hårdare bitvis i 16 sm motvind hem från jobbet :)
Trainerpasset 45:06, 210 watt, 113(66%) BPM och 97 RPM i kadens!
Totalt med styrke- och cykelträning blev det idag 1 timme och 45 minuter inte så illa.

After Weights
Styrkepasset bra riktigt bra, körde totalt 6 benövningar några bål och core övningar samt armar å faktiskt lats samt bänkpress för första gången sedan vurpan tjohoj! :-)
Kändes fin fint ingen smärta i nyckelbenet nu. Det ger sig verkar det som...
Imorgon blire troligen buss tor jobbet för det är så hiskeligt halt nu!
Hörrni ta det försiktigt därute för man kan som bekant halka omkull å det gör ont!
Om inte annat så i själen...

!!!!Arcushallen på fredag och lördag!!!!
Ja ni har väl inte missat att velodromcykling i Arcus går av stapeln nu på fredag och lördag?
Tider mm står högst upp till höger här på bloggen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar