11 december 2014

40 minuter som sista pass för dagen

Nuu massakrerade jag mina ben fullt ut! Efter 6 minuters uppvärmning, pang på med 53/12 och mörsa på bara ge allt mina stackars ben hade kvar i sig... Å det kändes rent av omöjligt, ja rent djävulskt va jobbigt det vart då. Jag klarade av att producera 324 watt(3,72 w/kg), 140(83%) BPM och 84 RPM i kadens på tjugan!

En tjuga all out effort
Totalen för mina 40 minuter, 275 watt(3,15 w/kg), 130(77%) BPM och 84 RPM!
Nu rast vila å mera vila... Massage hade fan inte varit dumt inte...
Mer än nöjd med dagens övningar måste jag säga ändå. Visst det gör faktiskt ont om någon skulle nudda i lårmuskeln. Vilket hände på jobbet idag där jag touchade en stol jag skulle krångla mig förbi bara touchade stolshörnet lite lite men det gjorde oont! Rejält ömma lårmuskler kan man säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar