14 november 2014

Fredagspasset innan reunion med min Komvuxklass

Mmm! Jag valde att köra hela passet idag på gymmet på jobbet för att helt enkelt hinna med innan jag hastade iväg till en förhoppningsvis trevlig reunion på köpmannens kök med min komvuxklass vi gick ut någon gång -90 eller -91... Minnet är inte vad det varit det har farit! :-(
Passet då, ja jag valde att börja med att köra 30 minuter på spinningcykeln där jag stegrade belastningen var femte minut stod upp på maxbelastning i säkert 10 av dessa 30 minuter alltså rätt tung benträning. När jag var klar med spinningen så var det dags för roddmaskinen i 20 minuter.


Vart ju ganska bra jag valde här att köra på var tredje minut med en hel minut på max! Det var jobbigt de sista två pådragen riktigt jobbigt...
På det vart det 20 minuter styrketräning en benövning, några coreövningar å så försiktigt lätt lätt armövning allt för att stärka axlarna och framför allt mitt sargade nyckelben...
Totalen för passet vart då 1 timme och 10 minuter, det känns bra så. Å så slapp jag frysa dessutom ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar