21 oktober 2013

För kallt för kallt!



I alla fall för mig närmare -5 nu på morgonen innebar trainern istället för jobbpendling på MTB:n. Körde ett 30 minuters pass med en kort uppvärmning därefter 10 km tempo å avslutade med 5 minuter nedvärmning, klart! Kändes ärligt talat jobbigt?! Varför? Ingen aning alltså... Men så vare. Fick dock ihop det på slutet, antagligen vaknade kroppen först då :-) Kände av gammelkroppen igår kväll efter renoveringsbestyr, hopskruvade möbler och mitt och Pers MTB pass, satt som en fläskläpp ;-)
10 km tempo gick på 13:54, 326 watt(3,7 w/kg) 128(74%) BPM och 99 RPM!
Nu är planen att köra ett styrkepass på gymmet på jobbet innan jag åker hem, så troligen blire så. Brukar bli som jag tänkt faktiskt, väldigt sällan jag ändrar mig från ursprungsplanen.
Så dagens cykelpass är klart återstår som sagt styrkepasset!


10 km tempo
Å så blev det då, 45 minuter styrketräning efter jobbet med ben, vader, mage, core och armar/axlar kompletterade morgonens 30 minuter trainer då :-)
Kändes i kroppen att det var en vecka sedan jag var i gymmet ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar