8 oktober 2013

Aj aj aj

Det gör ont! Blir definitivt en dag utan cykel imorgon känner jag. Kan vara så att det är MTB sadeln som är boven mätte precis upp den och fick att den är hela 155 bred, jag som kör på 143 på mina andra hojar och funderar på att gå till 130! Inte konstigt det skaver, aj aj aj!
Så av ovan nämnda anledning tog jag det verkligen piano idag gick inte annat :-/
Hemresan blev längre men lugnare, 20,3 km / 49:03 / 231 watt(2,7 w/kg) / 115(66%) i puls och 79 i kadens. Som ni ser gubben tog det verkligen lugnt! Ehhh! Eller gubben har ont i skavsåret...
Men men ska man bli bra får man lida pin, ehhh? Visst vare så eller? ;-)
Innan jag styrde kosan hemåt körde jag 25 minuter på gymmet på jobbet, var ett tag sen... :-)
Med 2 km kvar så träffade jag Per som undrade om jag skulle hänga med å köra Sävast MTB bana, jag tackade nej eftersom jag hade kört klart!


Ok! Har precis tagit pendlarhojens sadel en Selle Italia 143 mm till 29:an och satt Specialized sadeln 155mm från 29:an på pendlarhojen! Skulle tro att det blir skillnad liksom :-/
Annars vette katten vad det är som felar.
Men jag är ganska säker att jag är på rätt spår ;-)
Eller så slutar man med sadel å står upp hela turen, snacka starka ben hörrni...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar