15 september 2013

Finns faktiskt mer i livet än cykling

Ja jag är i Stockholm för att stötta min dotter som är på Sös och har fått opererat in en ny höftprotes i sin högra höft! Hon är reumatiker så det är så det är bara...
Att se henne jobba som en galärslav för att kunna börja gå igen är tufft hon är min idol, vilken kämpe!
Målet är att hon ska bli så pass bra att vi kan flyga upp till Luleå på måndag, hon kämpar på!
Jag lider med henne varje minut hon har ont, mår illa av all smärtlindring och spyr av alla mediciner hon just nu måste ta...  Men hon ger faan inte upp!
Detta är tuffare än 100 VR i rad kan jag tala om, jag gråter när hon gråter. Det finns inga genvägar här bara ge järnet, kämpa på!
Du får ett fång rosor av mig min kära kära dotter!!!
En stoor kram till min yngsta dotter som också kommit ner till Stockholm för att bara vara med sin syster och peppa å stötta henne. Du ska veta att det känts skönt med dig vid min sida, tack!
Jag skrev i tidigare blogg om alla cykelaffärer jag skulle hinna in på det har givetvis inte blivit en enda det känns inte så viktigt just nu. 
Jag har inte varit ner på stan alls men det gör inget bara dottern blir bra så.